مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-11سياسي

ضریب امنیتی شهرک علوی ساوه ارتقا می یابد


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، عملیات اجرایی احداث کلانتری 13 شهرک علوی ساوه آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.

- ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، عملیات اجرایی احداث کلانتری 13 شهرک علوی ساوه آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در آیین کلنگ زنی کلانتری 13 شهرک علوی ساوه گفت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و نقش موثری در برقراری امنیت در جامعه بر عهده دارد.

حجت الاسلام محمد سبزی با تقدیر از زحمات حافظان امنیت در برقراری امنیت در کشور گفت: متاسفانه کلانتری های موجود در سطح شهرستان ساوه به ویژه در بخش ها و روستاها جوابگوی مراجعات مردمی نیستند و باید با مشارکت پایگاههای بسیج ضریب امنیت را در جامعه افزایش دهند تا مانع از وقوع جرایم متعددی نظیر سرقت ها شوند.

وی بیان کرد: کلانتری ها با بضاعت اندک مالی و ضعف تجهیزات و زیرساخت ها نظیر خودرو مواجه بوده و حتی در تامین سوخت مورد نیاز خودروها نیز با مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه برخورداری از امنیت و سلامت را دو مولفه اصلی برای جامعه بشری دانست و افزود: در نقاطی نظیر شهرک علوی ساوه با جمعیت بالا مقوله امنیت مغفول مانده است که با احداث این کلانتری قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب امنیتی شهرک علوی ساوه ارتقا می یابد

ضریب امنیتی شهرک علوی ساوه ارتقا می یابد