مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-11سياسي

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش


هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد کیش با حضور داوران و اساتید ملی و بین المللی در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مناطق آزاد کشور به میزبانی این منطقه با حضور داوران و اساتید ملی و بین المللی در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شد.

در این مسابقات 42 شرکت کننده ازهفت منطقه آزاد به صورت مجازی و در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل بایکدیگر رقابت می کنند.

بر اساس این گزارش سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم آغاز این مسابقات، با ابرازخرسندی از رونق فعالیت های مذهبی دراین منطقه گفت: جزیره کیش خوشبختانه جامعه ای متدین و مانوس با قرآن کریم و مذهبی است که ساکنان آن در تکریم ماه های رمضان و مجالس معنوی پیشگام بوده و بسیار مشتاق هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حفظ فضای ارزشمند فرهنگی کیش در تمام فعالیت های اقتصادی و گردشگری، توسعه و ترویج گردشگری مسئولانه را از وظایف مهم مناطق آزاد کشور برشمرد و تصریح کرد: توسعه و ترویج گردشگری مسئولانه با تکریم ارزشها و تبدیل آن به حاکمیت گفتمانی منطقه برای جلب مشارکت گردشگران منطقه محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی کیش