مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-11ورزشي

بی مهری مسوولین گیلان به امید اول طلای پاراالمپیک


سامان رضی بعد از پایان مسابقات جهانی تایلند، دو روز پیش به استان گیلان و شهرستان خود لنگرود آمد و بدون هیچ گونه استقبالی به خانه اش رفت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سامان رضی نماینده گیلانی دسته 107 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی پاراوزنه برداری 2021 تایلند، با مهار وزنه 237 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

رضی در اولین حرکت وزنه 227 کیلویی را بالای سر برد، در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 237 کیلوگرمی شد، اما در حرکت سوم قصد داشت رکورد جهان را به نام خود ثبت کند که از مهار وزنه 247 و نیم کیلوگرمی بازماند.

انتشار خبر دریافت مدال خوشرنگ توسط سامانی رضی در مسابقات جهانی نیز باعث خوشحالی مردم ایران و بخصوص شهروندان لنگرودی شد.

طبیعتا هر افتخار آفرینی در ذهن خود تجسم می کند که در زمان ورود به استان و شهرستان خود با استقبال گرمی رو برو خواهد شد و این یک کار روتین و عادی ای است که مسوولین و متولیان باید برای افتخار آفرینان کشوری و استانی انجام دهند.

سامان رضی بعد از پایان مسابقات جهانی تایلند، دو روز پیش به استان گیلان و شهرستان خود لنگرود آمد و بدون هیچ گونه استقبالی به خانه اش رفت! گرچه برای سامان رضی این چیز بیگانه ای نبود و در سال های گذشته نیز با این وضعیت روبرو شده و آشنا بود ولی نکته جالب بی خیالی متولیان ورزشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری مسوولین گیلان به امید اول طلای پاراالمپیک

بی مهری مسوولین گیلان به امید اول طلای پاراالمپیک