مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-11پزشكي

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در اهر/ ورود به ارسباران ممنوع است


فرماندار شهرستان اهر از کاهش 30 درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در موارد ابتلا به کرونا نیز کاهش 20 درصدی را شاهد هستیم.

- در شهرستان اهر خواهیم بود.

وی با تأکید بر تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در اصناف گفت: هر مغازه ای که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند، اکیپ های نظارتی آن مغازه ها را پلمب می کنند.

کاهش 50 درصدی مراجعات مردم به مرکز غربال گری کرونا در اهر محمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه افزود: در حال حاضر 102 بیمار کرونایی در بخش های بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند و از این تعداد 25 بیمار کرونایی در بخش های ویژه بستری اند.

وی گفت: بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر داریم که از 20 روز قبل بستری شده اند و به دلیل وخامت حال در بخش ویژه بستری است.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان باقرالعلوم اهر؛ 87 نفر از اهر، 9 نفر از ورزقان و 6 نفر از ورزقان هستند.

میرزاپور گفت: در هفته اول اردیبهشت ماه 4 فوتی ناشی از کرونا نسبت به هفته ی اول اردیبهشت ماه 50 درصد کاهش داشته است.

میرزاپور در پایان عنوان کرد: خوشبختانه تا امروز بالای 90 درصد جمعیت بالای 80 سال و 60 درصد جمعیت 75 تا 80 سال نیز در اهر واکسینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در اهر/ ورود به ارسباران ممنوع است

کاهش 20 درصدی ابتلا به کرونا در اهر/ ورود به ارسباران ممنوع است