مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-11اقتصادي

صدور مجوز تردد بین شهری ممنوع است/ قرچک در وضعیت نارنجی


کلیه سفرهای مصادف با عید سعید فطر در سراسر کشور در همه رنگ بندی ها از ساعت 12 امروز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت تا ظهر شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه جاری ممنوع است و بر این اساس هیچ مجوز ترددی از سوی فرمانداری صادر نمی شود.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: کلیه سفرهای مصادف با عید سعید فطر در سراسر کشور در همه رنگ بندی ها از ساعت 12 امروز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت تا ظهر شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه جاری ممنوع است و بر این اساس هیچ مجوز ترددی از سوی فرمانداری صادر نمی شود.

بهمن خطیبی عصر سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این مصوبه ملی، علاوه بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مشمول جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، اما با توجه به شکننده بودن این وضعیت حتما بایستی شهروندان عزیز رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: مشاغل سطح 1 و 2 با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز به فعالیت هستند.

خطیبی عنوان کرد: عید سعید فطر جایگاه خاصی برای مسلمانان دارد، اما با توجه به وضعیت شیوع کرونا ضروری است از برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تردد بین شهری ممنوع است/ قرچک در وضعیت نارنجی

صدور مجوز تردد بین شهری ممنوع است/ قرچک در وضعیت نارنجی