مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-11پزشكي

کادر درمان در مرحله اضطراب/ مردم سفر نکنند!


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در آستانه عید سعید فطر نگرانی در زمینه شیوع این اپیدمی مجدداً برای مسئولان بهداشتی و درمانی ایجاد شده است.

- ماریا خویش دوست در گفتگو با خبرنگار فارس از دشتستان اظهار داشت: کادر درمان در ماه های اخیر به دلیل شیوع وحشتناک بیماری کرونا و ساده انگاری این ویروس توسط مردم شرایط بسیاری سختی را تحمل نموده و اکنون در آستانه عید سعید فطر نگرانی در زمینه شیوع این اپیدمی مجدداً برای مسئولان بهداشتی و درمانی ایجاد شده است.

  رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ادامه داد: بالغ بر 26 هزار تست کرونا در این شهرستان صورت گرفته که 8891 مورد تستشان مثبت اعلام شد که 50 درصد این موارد مربوط به دوماهه نخست اول سال است.

  وی تصریح کرد: باتوجه به کاهش نسبی بیماران کرونایی و بازگشایی اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین مشاهده شدن برخی از مبتلایان ویروس هندی موج پنجم بیماری دور از ذهن نیست.

  خویش دوست ضمن تأکید بر استفاده از ماسک خاطرنشان کرد: مردم باید از سفر خودداری کنند تا این اژدها وحشی نشود و مجدداً شاهد تعطیلی اصناف و بازاریان نباشیم.

  این مقام مسؤول عنوان کرد: در ایام عید فطر تمامی مصوبات و محدودیت های ستاد کرونا شهرستان با دقت اجرا می شود و کارشناس شبکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان در مرحله اضطراب/ مردم سفر نکنند!

کادر درمان در مرحله اضطراب/ مردم سفر نکنند!