مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-11اقتصادي

کمک 76 میلیارد تومانی دانش آموزان در ایام کرونا


معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی گفت: در بحث مشارکت در کمک های نوع دوستانه، شاهد جمع آوری 76 میلیارد تومان در کرونا توسط دانش آموزان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ارشیر دهقانی معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی در نشست خبری که به مناسب سالگرد سازمان دانش آموزی برگزار شد، با بیان اینکه 3 راهبرد اساسی را پیگیری می کنیم، اظهار کرد: یکی از این راهبردها بحث ضریب نفوذ در بین دانش آموزان است که تا افق 1404 باید به پوشش 25 درصد دانش آموزان برسیم که در حال حاضر 3 میلیون نفر را تحت پوشش داریم.

وی با بیان اینکه راهبرد دوم دانش افزایی و توان افزایی اعضاست که در دستور کار قرار داد، گفت: راهبرد سوم، جریان سازی فعالیت های تربیتی در اجتماع است.

دهقانی افزود: از فروردین سال گذشته تاکنون به جای اینکه سازمان دانش آموزی تولید محتوا کند، 670 هزار دانش آموز در عرصه تولید فیلم، پادکست و کلیپ همکاری کردند و همچنین 1670 ساعت فیلم آموزشی نیز از سوی دانش آموزان تولید شده است و اکنون 800 ساعت از این فیلم های آموزشی قابلیت استفاده را دارند.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در پویش ها جزو برنامه های جریان ساز ماست، گفت: در بحث مشارکت دانش آموزان در کمک های نوع دوستانه شاهد جمع آوری 76 میلیارد تومان در کرونا توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 76 میلیارد تومانی دانش آموزان در ایام کرونا

کمک 76 میلیارد تومانی دانش آموزان در ایام کرونا