مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-11سياسي

صباغیان: قانون گریزی بین مسئولان بیش از سایر بخش هاست


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه مشکل کشور در شرایط فعلی بی توجهی مسئولان به قانون است گفت: قانون گریزی در بین مسئولان بیش از سایر بخش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدرضا صباغیان عصر امروز در نشست خبری برخط با خبرنگاران استان یزد با بیان این که برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره در کشور ثبت­ نام می ­کنم اظهار کرد: دولت ­هایی که در چند دهه بعد از انقلاب فعالیت داشتند زحمات زیادی کشیدند اما مشکلات اصلی مردم حل نشده و اگر محور فعالیت را شعار اصلی انقلاب در نظر بگیریم جای خالی عدالت احساس می شود.

وی با بیان این که همه دولت­ها در ایستگاه­ های متوقف شدند و مردم به اهداف انتخاباتی نرسیدند افزود: در کم کردن فاصله طبقاتی موفق نبودند و معیشت مردم و کاهش فساد موفق نبودند و روز به روز شاهد افزایش نارضایتی و آسیب بودیم و رضایت مردم اخذ نشده است.

صباغیان با بیان این که در مقایسه با کشورهای منطقه به جایگاه خود پی­ می­بریم ادامه داد: کشور مستقلی هستیم و در منطقه به جایگاه نظامی تثبیت شده­ای رسیدیم اما به دغدغه مردم که رعایت عدالت است هنوز دست نیافته ­ایم لذا برنامه دارم که اگر پیروز شوم قانون را محور فعالیت قرار می­دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: قانون گریزی بین مسئولان بیش از سایر بخش هاست

صباغیان: قانون گریزی بین مسئولان بیش از سایر بخش هاست