مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-11سياسي

کلنگ ساخت کلانتری 13 ساوه بر زمین زده شد


با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس و دیگر مسئولین کلنگ ساخت کلانتری 13 ساوه در شهرک علوی بر زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سبزی نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ زنی این پروژه امنیت را یکی از مهم ترین مؤلفه های جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ جان و مال و نوامیس مردم در راستای تأمین امنیت تلاش های فراوانی انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه در بخش های خرقان و نوبران باید تقویت کلانتری ها در دستور کار قرار بگیرد گفت: علیرغم وجود روستاهای متعدد در این دو بخش یک کلانتری جوابگو نیست و باید برای تقویت کلانتری در این بخش ها نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس همچنین ساخت کلانتری در شهرک علوی را قابل ستایش دانست و گفت: شهرک علوی با این جمعیت نیاز مبرم به یک کلانتری داشت که امیدواریم ساخت و تجهیز آن هرچه سریع تر انجام شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز با قدردانی از اهمیت دادن مسئولان به مقوله امنیت گفت: شروع ساخت کلانتری جدید در ساوه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با مساعدت مسئولین هرچه سریع تر این کلانتری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت کلانتری 13 ساوه بر زمین زده شد

کلنگ ساخت کلانتری 13 ساوه بر زمین زده شد