مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-11سياسي

مجامع بین المللی پارلمانی برای توقف فوری جنایات صهیونیست ها اقدام کنند


مجامع بین المللی پارلمانی به بررسی وضعیت بحرانی در مسجد الاقصی مبادرت ورزیده و اقدام موثر خود را به منظور توقف فوری جنایات صهیونیست ها به عمل آورند.

- ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای رسمی به روسای مجالس کشورهای اسلامی و برخی پارلمان های جهان، روسا و دبیران کل اتحادیه های بین المجالس اسلامی، آسیایی و جهانی و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، جنایات صهیونیستی در فلسطین و حمله به نمازگزاران و هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی عالیجناب؛ همان گونه که استحضار دارید؛ رژیم صهیونیستی از روز جمعه هفتم ماه می 2021 میلادی در یک اقدام جنایت آمیز جمع زیادی از شهروندان فلسطینی از جمله زنان و کودکان نمازگزار و روزه دار را در مسجدالاقصی به جرم عبادت به درگاه خداوند متعال، مورد ضرب و جرح شدید قرار داده است.

این اقدام رژیم صهیونیستی و تداوم جنایت جنگی، در تعارض با اصول مسلّم حقوق بین الملل، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی است.

حق برگزاری مسالمت آمیز اجتماعات از جمله برگزاری مراسم مذهبی جزو بدیهی ترین حقوق شناخته شده، ذیل میثاق حقوق مدنی ـ سیاسی و سایر اسناد مرتبط بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع بین المللی پارلمانی برای توقف فوری جنایات صهیونیست ها اقدام کنند

مجامع بین المللی پارلمانی برای توقف فوری جنایات صهیونیست ها اقدام کنند