مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-11سياسي

نقشه جدید مجلس برای برجام چیست؟/ نمایندگان چه فکری برای مذاکرات هسته ای دارند؟


یک عضو کمیسیون اصل 90 اعلام کرده است: طرحی را آماده کرده ایم که مسئولیت مذاکرات هسته ای و پرونده هسته ای از وزارت امور خارجه به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مانند سال های 82 تا 84 منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: مجلس یازدهمی ها بار دیگر نوک تیز پیکان حمله را به سمت ظریف و برجام نشانه رفته اند.

بهارستانی ها که دل خوشی از برجام ندارند و تلاش بسیار داشتند تا ایران از این معاهده خارج شود و این گونه با افزایش فشار اقتصادی بر مردم زبان تند تری نسبت به گذشته برای نقد روحانی پیدا کنند، این روزها در یأس و ناامیدی قرار گرفته اند.

در شرایطی که درگیر دست کاری جداول بودجه هستند و هیئت رییسه مجلس هنوز توضیحی در مورد سوءاستفاده از موقعیت خود ارائه نداده ، حمله به ظریف در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا، نایب رییس کمیسیون اصل 90 از طرح نمایندگان مجلس برای انتقال مسئولیت مذاکرات هسته ای از وزارت خارجه به شورای عالی امنیت ملی خبر داده است.

حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی، نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی را آماده کرده ایم که مسئولیت مذاکرات هسته ای و پرونده هسته ای از وزارت امور خارجه به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن مانند سال های 82 تا 84 منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جدید مجلس برای برجام چیست؟/ نمایندگان چه فکری برای مذاکرات هسته ای دارند؟

نقشه جدید مجلس برای برجام چیست؟/ نمایندگان چه فکری برای مذاکرات هسته ای دارند؟