مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-11بين الملل

دو کشته و بیش از 60 زخمی در حملات موشکی به عسقلان و اسدود


رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر رسانه های این رژیم امروز، سه شنبه اعلام کردند، تعداد تلفات بزرگترین حمله موشکی گردان های القدس و القسام به عسقلان و اسدود به دو کشته و بیش از 60 زخمی افزایش یافت.

- رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر رسانه های این رژیم امروز، سه شنبه اعلام کردند، تعداد تلفات "بزرگترین" حمله موشکی گردان های القدس و القسام به عسقلان و اسدود به دو کشته و بیش از 60 زخمی افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رادیو و شبکه 13 رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو شهرک نشین در اثر حمله موشکی در عسقلان و زخمی شدن بیش از 60 تن در حملات موشکی به دو شهر عسقلان و اسدود خبر دادند که 20 تن آنها به بیمارستان برزیلای منتقل شدند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت، دست کم هشت حمله به منازل و تاسیسات در اسدود و عسقلان در نتیجه شلیک موشک ها صورت گرفت که ویرانی را در مسیرها بر جای گذاشت، خساراتی را به خودروها وارد کرد و موجب آتش سوزی هایی شد.

به نوشته این روزنامه، عسقلان واقع در جنوب اراضی اشغالی اولین مورد کشته های اسراییلی در عملیات نگهبان دیوارها را که اسراییلی ها روی عملیات خود در غزه گذاشته اند، ثبت کرد.

همچنین در این رابطه گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: موشک هایی که با آن عسقلان را هدف گرفتیم و منجر به کشته شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کشته و بیش از 60 زخمی در حملات موشکی به عسقلان و اسدود

دو کشته و بیش از 60 زخمی در حملات موشکی به عسقلان و اسدود