مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-11پزشكي

افتتاح چهارمین مرکز واکسیناسیون در قم


مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مجتمع امام خمینی (ره) و در جنب گلزار شهدا با حضور استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استاندار قم در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس سیاست های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واردات واکسن در کنار تولید واکسن داخلی همچنان در دستور کار است اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت برنامه واکسیناسیون به صورت گسترده در دست انجام است و علاوه بر کادر درمان و پزشکی و گروه های پرخطر، بحث واکسیناسیون گسترده به سالمندان هم در دستور کار بوده است.

بهرام سرمست افزود: شاهد آمادگی بسیار خوبی برای واکسیناسیون گسترده مردم در استان هستیم که این مهم با تأمین فضای لازم و البته حضور کادر دخیل در این امر محقق شده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مرکز جدید راه اندازی شده برای واکسیناسیون هم تمام استاندارهای لازم را داراست و در خدمت مردم استان برای واکسیناسیون بر اساس اولویت بندی خواهد بود.

استاندار قم ادامه داد: انتظار از مردم عزیز آن است که در کنار رعایت پروتکل ها، برای واکسیناسیون هم بر اساس برنامه زمان بندی مراجعه و خود را واکسینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهارمین مرکز واکسیناسیون در قم

افتتاح چهارمین مرکز واکسیناسیون در قم