مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-11سياسي

لزوم تشکیل دادگاه های تخصصی خانواده با مشاور خانم و خانواده در تهران


رییس کل دادگستری استان تهران بر لزوم تشکیل دادگاه اختصاصی خانواده در تهران همراه با مشاور خانم و خانواده تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بانوان شاغل در این زمینه تا پایان سال جاری موضوع تشکیل دادگاه های اختصاصی در تهران محقق شود.

- رییس کل دادگستری استان تهران بر لزوم تشکیل دادگاه اختصاصی خانواده در تهران همراه با مشاور خانم و خانواده تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بانوان شاغل در این زمینه تا پایان سال جاری موضوع تشکیل دادگاه های اختصاصی در تهران محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، نشست رییس کل دادگستری استان تهران با رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران و تعدادی از سرپرستان مجتمع های قضایی تهران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست با اشاره به فرمایشی از امام علی (ع)، گفت: تقوای الهی و نظم در امور، منشاء برکات قابل توجهی است و امیدوارم بتوانیم زمینه اجرای آن را فراهم کنیم.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: آمار موجود بیانگر آن است که در زمینه کاهش اطاله دادرسی، زمان رسیدگی و همچنین موجودی پرونده های مسن اقدامات خوب و موثری در کلیه واحدهای قضایی استان تهران صورت گرفته که این موضوع جای تقدیر دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل دادگاه های تخصصی خانواده با مشاور خانم و خانواده در تهران

لزوم تشکیل دادگاه های تخصصی خانواده با مشاور خانم و خانواده در تهران