مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-11سياسي

شناسایی بیش از 625 مدخل برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نقش تمامی اقشار، نهادها و اماکن در دانشنامه دفاع مقدس استان بررسی می شود و در این راستا بیش از 625 مدخل شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس است بر همین اساس از 6 سال گذشته با تشکیل ستاد پیشینه رزم استان مرکزی بازخوانی و تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس آغاز شد و بسیاری از علاقمندان با توجه به علاقمندی و دغدغه ای که داشتند در این ستاد مشغول شدند.

وی اشاره به تشکیل و فعالیت کنگره 6200 شهید استان مرکزی گفت: بیش از 18 اجلاسیه تخصصی و یک هزار برنامه فرهنگی در راستای کنگره در سال 98 برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در سال گذشته با تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فعالیت ها با محوریت کنگره شهدا ادامه پیدا کرد و استان مرکزی توانست بیش از 5 هزار برنامه در این راستا برگزار کند.

کریمی با اشاره به تهیه دانشنامه استانی دفاع مقدس و تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت به عنوان 2 برنامه اصلی این نهاد در سال جاری، بیان کرد: در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان پیشرفت های بسیار خوبی انجام شده که تهیه بیش از 625 مدخل تنها بخشی از این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 625 مدخل برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی

شناسایی بیش از 625 مدخل برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی