مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-11سياسي

گروه های رصد هلال ماه شوال به ارتفاعات کرمانشاه اعزام می شوند


مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه از اعزام دو گروه برای رویت هلال شوال از غروب فردا(22 اردیبهشت) به ارتفاعات کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه از اعزام دو گروه برای رویت هلال شوال از غروب فردا(22 اردیبهشت) به ارتفاعات کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین ضیغمیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این دو گروه به ارتفاعات شاهو و منطقه ویس القرن که از مرتفع ترین نقاط استان هستند، اعزام خواهند شد تا کار رصد هلال ماه شوال را انجام دهند.

ضیغمیان اضافه کرد: با توجه به اینکه امکان ندارد ماه های عربی کمتر از 29 روز باشند، لذا گروه های استهلال از غروب فردا (22 اردیبهشت) کار رویت هلال ماه شوال را آغاز می کنند و تا رویت هلال ماه کار خود را ادامه خواهند داد.

مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه ادامه داد: گروه های استهلال استان کرمانشاه از معتمدین اهل تسنن و تشیع بوده و به تلسکوپ و تجهیزات پیشرفته نجومی مجهز شده اند.

وی ادامه داد: این گروه ها در صورت رویت هلال ماه ویژگی های آن را به دفتر مقام معظم رهبری اطلاع داده و در نهایت در صورت محرز شدن رویت هلال ماه، این موضوع از سوی دفتر رهبری به اطلاع مردم خواهد رسید و عید سعید فطر اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های رصد هلال ماه شوال به ارتفاعات کرمانشاه اعزام می شوند

گروه های رصد هلال ماه شوال به ارتفاعات کرمانشاه اعزام می شوند