مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-11سياسي

پیشرفت مطلوب پروژه اقدام ملی مسکن در دماوند


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پیشرفت مطلوب پروژه اقدام ملی مسکن در دماوند خبر داد.

- ، حجت الاسلام روحانی نژاد، ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکونی 700 واحدی اقدام ملی دماوند در سایت مهک که با حضور مهدی حیدری، فرماندار، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرها با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر را پذیرفت که متأسفانه در این خصوص، سیاست های خوبی توسط دولت در سال های اخیر اعمال نشد.

روحانی نژاد افزود: با تأمین اراضی توسط وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن در کوتاه ترین زمان اقدام به تعریف مشخصات فنی، دریافت نقشه و احداث ساختمان می کند و پروژه طرح اقدام ملی مسکن در اسفند ماه در دماوند آغاز شد و با وجود مدت زمان کوتاه، شاهد پیشرفت عالی در پروژه هستیم.

وی گفت: ما مدیران کل را ملزم به مدنظر قرار دادن موضوع پیوست فرهنگی در خصوص مجتمع های مسکونی کردیم، چرا که با تحویل واحدها، جمعیت زیادی ساکن خواهند شد که ممکن است موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر متقاضیان ثبت نام در طرح مذکور بیش از تعداد حال حاضر باشند، در صورت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مطلوب پروژه اقدام ملی مسکن در دماوند

پیشرفت مطلوب پروژه اقدام ملی مسکن در دماوند