مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11سياسي

نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی غدیر بهاباد اقامه می شود


یزد نماز روز عید سعید فطر با همکاری مردم ودستگاههای مربوطه با رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت محیط باز در مصلی غدیر شهرستان بهاباد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی صبح امروز سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی وبرنامه ریزی نمازعید فطر اظهار کرد: نماز عید فطر همزمان با روز عید فطر با رعایت موارد و ضوابط کامل مربوط به پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا و گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی ستاد مقابله با کرونا  ساعت 7 صبح روز عید سعید فطر  درمصلی غدیر بهاباد  به صورت محیط باز برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از ویروس بیماری کووید 19 با همکاری مردم مومن اتخاذ شد و از شهروندان تقاضا می شود برای حضور در مراسم با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی شرکت کنند و زیرانداز، مهر و سجاده شخصی با خود همراه داشته باشند.

امام جمعه بهاباد عید فطر را عید توفیق دستیابی به طاعت ها و عبادت ها و عید پیروزی اخلاص و عید بازگشت به فطرتی که زلال و خدایی است  دانست و گفت:  مومنان باید در حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی غدیر بهاباد اقامه می شود

نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی غدیر بهاباد اقامه می شود