مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11اقتصادي

چاپ جعبه ارزان و ویژگی یک جعبه خوب


تنها کیفیت کالا نیست که در نرخ فروش آن تاثیر مستقیم دارد، عواملی همچون نوع تبلیغات و جنس بسته بندی و کیفیت چاپ جعبه آن هم در نرخ فروش بسیار دخیل هستند.

- خودتان را جای خریدار بگذارید تا این مسئله بهتر درک کنید؛ وقتی برای خرید کالایی به فروشگاه می روید و با چندین نوع از همان کالا مواجه می شوید، بی شک چشمتان سراغ آن جنسی می رود که جعبه و بسته بندی بهتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت چاپو، با خودتان فکر می کنید، کارخانه ای که به این زیبایی و ظرافت در بسته بندی کالای خود دقت عمل به خرج داده، قطعا جنس تولیدی آن هم بسیار بهتر از رقبا است.

به همین راحتی شما به عنوان یک تولیدکننده می توانید با چاپ جعبه برای محصولات تان تبلیغ کنید.

ویژگی های جعبه مناسب چیست؟ برای هر تولیدی اعم از کوچک و بزرگ، قیمت تمام شده جعبه و بسته بندی بسیار مهم است؛ چرا که در بازارهای امروزی داشتنِ قیمت تمام شده رقابتی بیش از هرچیز دیگری مهم شده است.

درست است که مشتریان به جنس و کیفیت بالای بسته بندی توجه می کنند اما وقتی بتوانند همان کالا را با قیمت کمتری خریداری کنند، قطعا همین کار را می کنند! لذا پیدا کردن چاپخانه چاپ جعبه که قیمت تمام شده بسیار مقرون به صرفه ای ارائه بدهد، یک نعمت برای تولیدکنندگان، کارخانه داران و دیگر اصناف به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ جعبه ارزان و ویژگی یک جعبه خوب

چاپ جعبه ارزان و ویژگی یک جعبه خوب