مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11سياسي

راه حل رفع مشکلات فعلی، انتخاب فرد اصلح است


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: وظیفه ی ما روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای مردم است زیرا راه حل رفع مشکلات حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: وظیفه ی ما روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات برای مردم است زیرا راه حل رفع مشکلات حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل امروز سه شنبه(21 اردیبهشت) در نشست هم اندیشی سپاه ناحیه امامت تبریز با اصحاب رسانه در خصوص نقش رسانه ها در انتخابات، اظهار کرد: هدف ما ترغیب و تهییج مردم برای شرکت در انتخابات است و باید ببینیم در وضعیت فعلی جامعه چه کار باید انجام دهیم که شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که بعد از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی، دغدغه ی نظام برای بالابردن میزان مشارکت در انتخابات است، ادامه داد: عملکرد مسئولان باعث شده تا تعدادی از مردم انگیزه و رغبت بالایی برای حضور در انتخابات نداشته باشند و به همین دلیل نقش رسانه ها بسیار مهم است.

وی با تاکید بر این که نقش رسانه ها برای مردم است، خاطرنشان کرد: برجسته کردن خدمات دولت ها و تدوین راهبرد برای تهییج و تشویق مردم برای حضور در انتخابات، از مسئولیت های بعدی رسانه ها محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل رفع مشکلات فعلی، انتخاب فرد اصلح است

راه حل رفع مشکلات فعلی، انتخاب فرد اصلح است