مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-11سياسي

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران: به اقدام غیر قانونی شورای نگهبان معترض هستیم


آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: با نوع رفتار شورای نگهبان به نظر می رسد موضوع برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا از دستور کار نظام خارج شده است و آقایان نتیجه مطمئن را به مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور ترجیح داده اند.

- در حالیکه در شرایطی که ایران در حال عبور از پروژه سخت تحریم هاست، برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای مردم می تواند قدرت ایران را در چانه زنی به مراتب بالا ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: به نظر می رسد برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت بالا از دستور کار نظام خارج شده است و آقایان نتیجه مطمئن را به مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور ترجیح داده اند در حالیکه در شرایطی که ایران در حال عبور از پروژه سخت تحریم هاست، برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای مردم می تواند قدرت ایران را در چانه زنی به مراتب بالا ببرد.

آذر منصوری در خصوص حضور محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس و رفتارهای اخیر اصولگرایان با 14 کاندیدای معرفی شده از سوی جبهه اصلاحات ایران، اظهار کرد: جبهه اصلاحات ایران با هدف مشارکت فعال در انتخابات آزاد عادلانه و قانونی و رقابتی تشکیل شده است.

مهم تر از نتیجه برای ما تحقق انتخاباتی با این شاخص هاست و در حال بررسی و رصد شرایط موجود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران: به اقدام غیر قانونی شورای نگهبان معترض هستیم

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران: به اقدام غیر قانونی شورای نگهبان معترض هستیم