مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-11اقتصادي

ایجادسامانه جامع فعالیت های اقتصادی در کیش با هدف تسریع در پاسخگویی


مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر مکانیزه کردن فعالیت ها در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع فرایند پاسخگویی و کاهش مراجعات تاکید کرد.

- به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران امروز سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزادکیش با اعطای حکمی معراج نادری فصیح را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی واز زحمات داریوش سلیمی تقدیرکرد.

جعفرآهنگران در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردمی و درخواست ها به فعالیت های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مرتبط است اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده ازاتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت ها در بخش اقتصادی یکی ازمهمترین برنامه هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.

وی ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و تسریع فرایند پاسخگویی ، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای، و همچنین افزایش قدرت نظارتی درجهت سنجش عملکرد را مهم ترین مزایای مکانیزه کردن کامل فعالیت ها در بخش اقتصادی سازمان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادسامانه جامع فعالیت های اقتصادی در کیش با هدف تسریع در پاسخگویی

ایجادسامانه جامع فعالیت های اقتصادی در کیش با هدف تسریع در پاسخگویی