مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-11سياسي

سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است


عضو فراکسیون جهش تولید مجلس با بیان اینکه سایپا به سمت تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم حرکت می کند، گفت: سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است.

- به نقل از سایپا، حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طراحی و تولید پلت فرم های جدید خودرو در شرکت سایپا اظهار داشت: در بحث تولید خودرو باید قدرت خرید مردم را در نظر بگیریم و خودرویی در کشور تولید شود که هم کیفیت داشته باشد و هم عامه مردم بتوانند در حد توان خود خرید کنند.

وی افزود: البته باید سلایق مختلف مردم را در نظر گرفت و اگر خودرویی متناسب با سلایق مردم تولید شود نظر اکثر مردم نسبت به صنعت خودروسازی تغییر می کند و مردم به دنبال خرید خودروهای داخل سوق داده می شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرکت سایپا با اتخاذ سیاست سایپای نوین در همین راستا حرکت می کند، عنوان کرد: تولید خودروهای باکیفیت و شاسی بلند و همچنین سدان جدید و کراس جدید که مدنظر مسئولین این شرکت است اقدامی خوب و تحول آفرین مدیران این شرکت است.

حجت الاسلام احمدپور با اشاره به قرارداد شرکت سایپا با وزارت دفاع و شرکت های زیرمجموعه آن گفت: خوشبختانه با همکاری سایپا و وزارت دفاع و شرکت های دانش بنیان شاهد تولید قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است

سایپای نوین سیاستی برای تولید خودروهای باکیفیت و مقاوم در کشور است