مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-11اقتصادي

طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به ایلام آغاز شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: از امروز طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به ایلام آغاز شده است.

- به گزارش، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، از مردم استان خواست ضمن رعایت و پرهیز از سفرهای غیرضروری نسبت به رعایت دقیق مصوبات و دستورالعمل های صادره اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: برابر مصوبات ابلاغی و اطلاع رسانی شده از امروز 21 اردیبهشت تا ساعت 14:00 روز شنبه 25 اردیبهشت محدودیت سفر در مبادی ورودی و خروجی استان و در بین تمامی شهرها اعمال می شود.

بسطامی تاکید کرد: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و توسط پلیس راه و تیم های استقراری ثبت تخلف می گیرد.

معاون استاندار ایلام؛ اضافه کرد: بر اساس این ابلاغ، تمامی سفرهای مصادف با تعطیلات عید سعید فطر در سراسر کشور شامل همه رنگ بندی ها خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی از مبادی نقاط پنج گانه استان نظیر سپتون، پل گاومیشان، ورودی شباب، ایوان و پل سیمره هلیلان از ساعت 14 امروز تا ساعت 14 روز شنبه 25 اردیبهشت آغاز شده است.

وی گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از 10 شب تا سه صبح هم کماکان ادامه دارد و نظارت بر این مهم بر عهده پلیس راه و نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به ایلام آغاز شد

طرح ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیربومی به ایلام آغاز شد