مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-11سياسي

تکریم از جامعه ایثارگر وظیفه همه مسئولان است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان شهدا میراث دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می کنند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان شهدا میراث دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می کنند.

ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و به یاد این عزیزان باشیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم و برای حل مشکل آنان چاره اندیشی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد یوسف پور برای تکریم و بررسی مشکلات جامعه معزز ایثارگری در شهرستان نکا با فرزندان معظم شهیدان حسن بالویی ، محمدرضا عزیزی ، حبیب الله عزیزی ، محمد کاظمی و در شهرستان بهشهر با فرزندان شهیدان سید قربانعلی حسینی ، سعداله رضایی ، حسینعلی ربطی و رضا عزیزی به صورت چهره به چهره در منازل آنها دیدار کرد و فرزندان معظم شهدا مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در میان گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدارها گفت: فرزندان شهدا میراث دار خون پدران شهید خود هستند و به فرزند شهید بودن افتخار می کنند.

ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و به یاد این عزیزان باشیم و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شویم و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم از جامعه ایثارگر وظیفه همه مسئولان است

تکریم از جامعه ایثارگر وظیفه همه مسئولان است