مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-11ورزشي

رقابت های دسته یک بسیار نزدیک و باکیفیت است


سرمربی تیم بسکتبال فولادمبارکه سپاهان با اشاره به رقابت تنگاتنگ 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک گفت: پس از انجام دو بازی سهم هر تیم در این مرحله یک برد بوده است که نشان دهنده کیفیت بسیار خوب و نزدیکی رقابت ها است.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال فولادمبارکه سپاهان با اشاره به رقابت تنگاتنگ 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک گفت: پس از انجام دو بازی سهم هر تیم در این مرحله یک برد بوده است که نشان دهنده کیفیت بسیار خوب و نزدیکی رقابت ها است.

علی خسروی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی تیمش مقابل تیم آتشی تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک، اظهارکرد: با توجه به اینکه هر دو تیم یک برد داشته، امشب آخرین بازی در این مرحله انجام می شود و تیم برنده راهی فینال می شود.

وی افزود: رقابت های لیگ دسته یک در سطح بسیار بالا و با کیفیتی برگزار شد و نتایجی که در این مرحله نیز به دست آمد نشان دهنده همین مساله است.

در بازی اول نتیجه 69 بر65 با اختلاف 4 امتیاز پیروز میدان شدیم و در مسابقه دوم تیم ما با اختلاف 4 امتیاز بازی را به آتشی تهران واگذار کرد.

دو تیم دیگر این مرحله نیز وضعیتی مشابه دارند، در بازی اول تیم اراک پیروز میدان بوده و در بازی دوم سیرجان به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های دسته یک بسیار نزدیک و باکیفیت است

رقابت های دسته یک بسیار نزدیک و باکیفیت است