مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-11پزشكي

51 مبتلای جدید به کرونا در اردبیل بستری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و یک نفر در این خصوص فوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، شهرام حبیب زاده 21 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از 51 بیمار بستری شده جدید 27 نفر از اردبیل، 9 نفر از پارس آباد، 6 نفر از مشگین شهر، 2 نفر از نمین و 7 نفر از خلخال هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 56 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 394 نفر است که از این تعداد 74 نفر در بخش مراقبت های ویژه آی سی یو قرار دارند.

به گفته وی هم اکنون شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستان های اصلاندوز، بیله سوار، گرمی، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 مبتلای جدید به کرونا در اردبیل بستری شدند

51 مبتلای جدید به کرونا در اردبیل بستری شدند