مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-11سياسي

سرنوشت داوطلبان پاستور به کجا ختم می شود؟


حدود 6 هفته دیگر نیز یکی دیگر از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می خورد و در تاریخ 28 خرداد 1400 مردم متمدن ایران برای انتخاب سکاندار اجرایی کشور و اعضای شوراهای شهر و روستا با حضور پرشور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کامران آتین از فعالان سیاسی و اجتماعی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان سرنوشت داوطلبان پاستور به کجا ختم می شود؟ آورده: بسیاری معتقدند که سیاست برای آنان که بیرون گود هستند قابل پیش بینی نیست و از طرفی پیچیدگی های سیاست در ایران این موضوع را دوچندان می کند انتخابات مهم ترین مولفه ی نظام دموکراتیک است،  نگرش دموکراتیک به انتخاب زعیم سیاسی بیان گر این است که همه افراد جامعه بدون در نظرداشت جنسیت و موقف اجتماعی، حق مساوی تصمیم گیری را در امور سیاسی اجتماعی دارند.

حدود 6  هفته دیگر نیز یکی دیگر از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور رقم می خورد  و در تاریخ 28 خرداد 1400 مردم متمدن ایران برای انتخاب سکاندار اجرایی کشور و اعضای شوراهای شهر و روستا با حضور پرشور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد  از برآیند تحرکات اخیر سیاسیون و نامزدهای بالقوه انتخابات، جهت گیری های جریانات سیاسی کشور، برخی نظرسنجی ها و فعالیت هایی که به خاطر جبر زمانه بسیاری از آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت داوطلبان پاستور به کجا ختم می شود؟

سرنوشت داوطلبان پاستور به کجا ختم می شود؟