مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-11سياسي

شورای ائتلاف به طور رسمی از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به درخواست های مکرر و متعدد از این شورا برای دعوت از آیت الله رییسی، در نامه ای خواستار حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نامه ای رسمی که 350 نامه حمایتی با هزاران امضا از استان ها، شهرها، احزاب و کانونهای اجتماعی ضمیمه آن شده است از آیت الله رییسی برای نامزدی و حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن نامه غلامعلی حداد عادل خطاب به آیت الله رییسی به این شرح است:  بسمه تعالی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی با تقدیم سلام و احترام با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، درخواست های روزافزونی از استان ها و شهرهای سراسر کشور و نیز از احزاب سیاسی و تشکل های صنفی و کانون های اجتماعی به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی واصل می شود که در آن ها از جناب عالی خواسته شده نامزدی خود را در انتخابات اعلام فرمایید.

به پیوست تعداد بیش از 100 فقره از این درخواست ها که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دریافت شده است ـ علاوه بر 250 فقره درخواست تقدیم شده در نامه قبلی ـ به حضورتان ارسال می شود.

دوام سلامت و مزید توفیق جناب عالی را در خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از خداوند کریم مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف به طور رسمی از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد

شورای ائتلاف به طور رسمی از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات دعوت کرد