مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-11اقتصادي

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته و عید سعیدفطر در استان مرکزی


علاوه بر اعمال محدودیت های تردد خودروهای بومی و غیربومی در تعطیلات پایان هفته و عید سعید فطر، محدودیتهای تردد شبانه نیز تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری و ترددهای بین شهری در استان نیز جهت پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: متخلفان نقض محدودیت های کرونایی در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی از تشدید برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: محدودیت های تردد شبانه نیز از ساعت 22 الی 3 بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به میزان 200 هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تاکید کرد: در تعطیلات پایان هفته ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هر گونه ممنوعیت تردد هستند.

وی در پایان گفت: مجوزهایی از سوی فرمانداری ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده است و دارندگان این مجوزها نیز مشمول جرایم تردد نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته و عید سعیدفطر در استان مرکزی

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته و عید سعیدفطر در استان مرکزی