مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-11سياسي

نماز عید فطر در 55 پایگاه برگزار می شود


مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان ضمن تشریح نحوه برگزاری نماز عید سعید فطر در استان گفت: نماز عید فطر امسال در 55 پایگاه نمازجمعه استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام سید محمد جعفری در گفتگو با ، نماز عید سعید فطر در سراسر کشور و از جمله استان کرمان برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که نماز عید فطر امسال در 55 پایگاه نماز جمعه استان برگزار می شود، بیان داشت: ستادهای نمازجمعه استان آمادگی برگزاری نماز را در محیط باز و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی دارند از طرف دیگر شهرهای قرمز و نارنجی ملزم به برگزاری نماز در فضای باز هستند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه نحوه برگزاری نماز عید سعید فطر به گونه ای برنامه ریزی شده است که فاصله اجتماعی رعایت شود، عنوان کرد: درب مصلی ها و مکان های برگزاری از ساعت 6 صبح به روی نمازگزاران باز می شود و ساعت 7 نیز نماز اقامه می شود از طرف دیگر مدت زمان برگزاری نماز طولانی نخواهد بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این مطلب که روز عید سعید فطر دقیق مشخص نیست و ستاد استهلال استان نتیجه کار خود را به دفتر استهلال مقام معظم رهبری ارسال می کند و در نهایت تصمیم نهایی اخذ می شود، تصریح کرد: براساس تمهیدات انجام شده، چنانچه میزان استقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در 55 پایگاه برگزار می شود

نماز عید فطر در 55 پایگاه برگزار می شود