موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-11بين الملل

اعلام شرایط اضطراری در آمریکا به خاطر کمبود بنزین و گازوییل/ آمریکا دست به دامن اروپا شد


دولت آمریکا به خاطر هک شدن بزرگترین شبکه انتقال خط لوله سوخت در این کشور و نبود بنزین و گازوییل در برخی مناطق اعلام وضعیت اضطراری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، حدود 5 روز است که شبکه خط لوله انتقال سوخت کلونیال در آمریکا توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته و فعالیت آن متوقف شده است.

  این شبکه خط لوله به طول 5100 مایل حدود نیمی از سوخت مورد نیاز شرق آمریکا تأمین می کند و به همین خاطر بسیاری از مناطق شرقی در آمریکا دچار کمبود سوخت شده و دولت این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرده است.

بسیاری از شرکت ها به خاطر نبود سوخت در آمریکا به سمت خرید نفت  و گازوییل از اروپا رفته اند و فعلاً 6 نفتکش از اروپا قرار است نفت و گازوییل به آمریکا ببرد.

این خط لوله روز جمعه توسط هکرهای مورد حمله سایبری قرار گرفت.

  شرکت کلونیال روز یکشنبه گفته بود که فعالیت چهار خط لوله این شرکت فعلاً متوقف است و در تلاش است تا هر چه زودتر این شبکه مجدداً راه اندازی شود.

رویترز به نقل از منابع آگاه می گوید که شرکت والرو انرژی برای واردات سوخت از اروپا یک نفتکش اجاره کرده است.

براساس اعلام وضعیت اضطراری رانندگان تانکرهای سوخت می توانند ساعت بیشتری کار کرده تا از طریق جاده حامل های انرژی را به مناطقی که با کمبود مواجه هستند، برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط اضطراری در آمریکا به خاطر کمبود بنزین و گازوییل/ آمریکا دست به دامن اروپا شد

اعلام شرایط اضطراری در آمریکا به خاطر کمبود بنزین و گازوییل/ آمریکا دست به دامن اروپا شد