مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-11اجتماعي

سیل و فرسایش خاک نتیجه بدرفتاری با منابع طبیعی است


بی توجهی و بد رفتاری با منابع طبیعی و محیط زیست سبب شده است ما امروز شاهد سیل های مخرب، فرونشست زمین و پایین رفتن سفره های زیرزمینی آب باشیم و نتیجه کارهای مشترک سازمان جنگل ها با هلال احمر می تواند در مقابل این چالش ها جنبه پیشگیرانه داشته باشد.

- رییس سازمان جنگل ها گفت: بی توجهی و بد رفتاری با منابع طبیعی و محیط زیست سبب شده است ما امروز شاهد سیل های مخرب، فرونشست زمین و پایین رفتن سفره های زیرزمینی آب باشیم و نتیجه کارهای مشترک سازمان جنگل ها با هلال احمر می تواند در مقابل این چالش ها جنبه پیشگیرانه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در آیین رونمایی از طرح کاروان نیکوکاری با رویکرد احیای منابع طبیعی و آیین اختتامیه طرح نهال کاری جوانان که با حضور رییس سازمان جمعیت هلال احمر در سازمان جمعیت جوانان هلال احمر برگزار شد، گفت: فصل مشترک سازمان جنگل ها و جمعیت هلال احمر داشتن مسئولیت اجتماعی در قبال مردم و بارزترین کار در این بخش رعایت حقوق عامه مردم و حق حیات است.

وی افزود: تمامی فعالیت های منابع طبیعی کشور با مشارکت مردم برنامه ریزی و اجرایی می شود و سازمان جنگل ها در کنار تعیین شعارهای هفته منابع طبیعی هر سال، یک شعار هویتی دارد و آن شعار منابع طبیعی با مردم و در کنار مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و فرسایش خاک نتیجه بدرفتاری با منابع طبیعی است

سیل و فرسایش خاک نتیجه بدرفتاری با منابع طبیعی است