مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-11اجتماعي

ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان جنوبی تا 25 اردیبهشت ادامه دارد


محدودیت های تردد خودروها بین شهرستان ها و استان ها از ساعت 14 امروز (21 اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و در این طرح، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محدودیت های تردد خودروها بین شهرستان ها و استان ها از ساعت 14 امروز (21 اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد و در این طرح، تردد از شهرستان به شهرستان دیگر همچنین تردد به خارج از استان ممنوع است.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز سه شنبه 21 اردیبهشت به رسانه های گروهی اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر از ساعت 14 امروز تا ساعت 12 روز شنبه (25 اردیبهشت) در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این طرح، تردد خودروها درون شهرستان محل اسکان بلامانع است ولی تردد از شهرستان به شهرستان دیگر همچنین تردد به خارج از استان ممنوع و مشمول جریمه نقدی خواهد بود.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در این مدت خروج پلاک های بومی از هر شهرستان و استان و ورود پلاک های غیربومی به شهرستان ها و استان ممنوع است اما ناوگان حمل و نقل عمومی، باری و مسافربری همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در زمینه جابه جایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد ممنوعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان جنوبی تا 25 اردیبهشت ادامه دارد

ممنوعیت تردد بین شهری در خراسان جنوبی تا 25 اردیبهشت ادامه دارد