مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-11سياسي

نامزدی ابراهیم رییسی در انتخابات بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند


شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان با اشاره به کارنامه موفق مدیریتی و فسادستیزی ابراهیم رییسی در پرونده هایی مانند هفت تپه، اعلام کرد: رییسی بارقه های امید را در دل ها زنده کرده و کاندیداتوری وی باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از کاندیداتوری آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حمایت کرد.

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس،  اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور نیروهای انقلابی برای حضور آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری لحظه شماری می کنند چرا که نیاز امروز رییس جمهوری فساد ستیز و عدالتخواه و با تجربه کار کلان و مدیریت جهادی است که این موارد همه در آیت الله رییسی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دفاتر شهرستانی شورای ائتلاف استان خوزستان با ارائه  نامه ای مکتوب حمایت خود را از حضور ایشان در انتخابات اعلام کردند، گفت: ظرفیت های مختلف نیرو های انقلابی خوزستان با ارسال نامه هایی متعدد در روز های گذشته تشکیل دولت انقلابی را به دست ایت الله رییسی می دانند.

طرفی حضور رییسی را با توجه به اقبال عمومی باعث مشارکت بیشتر مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: مدیریت میدانی و جهادی ایشان که در چهارچوب دیوار های کاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی ابراهیم رییسی در انتخابات بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند

نامزدی ابراهیم رییسی در انتخابات بارقه های امید را در دل مردم زنده می کند