مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-11سياسي

توزیع 1000 پرس غذا در بین نیازمندان قروینی از سوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان


مهدی بردبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از پخت بیش از 1000 پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین از پخت بیش از 1000 پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد.

مهدی بردبار، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از پخت بیش از 1000 پرس غذای گرم و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، پخت غذای گرم در دستور گروه جهادی ثامن الائمه و گروه جهادی بنت الهدی صدر با همکاری هیئت دانشجویی علمدار قرار گرفت و در ایام پایانی ماه رمضان با حضور میدانی این گرو های جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بردبار مطرح کرد: در این مرحله همدلی مبلغ 50 میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است و این غذا ها به دست خانواده های نیازمند در مناطق اقبالیه، نصرت آباد، محمود آباد، بیدستان، اسماعیل آباد، نواب، هادی آباد خواهد رسید.

وی افزود: به مناسبت شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) 500بسته افطاری ساده توسط دانشجویان بسیجی گروه جهادی ثامن الائمه و هیئت دانشجویی علمدار استان قزوین تهیه شد و این بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 پرس غذا در بین نیازمندان قروینی از سوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

توزیع 1000 پرس غذا در بین نیازمندان قروینی از سوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان