مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-11اجتماعي

اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تعطیلات عید فطر


پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس راهور ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به آگاهی کلیه هموطنان عزیز می رساند؛ پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، از کلیه هموطنان عزیز درخواست دارد ضمن رعایت و پرهیز از سفرهای غیرضروری با توجه به اطلاع رسانی های چند روز گذشته، کما فی السابق نسبت به رعایت دقیق مصوبات و دستورالعمل های صادره و همکاری تنگاتنگ با پلیس راهور در سراسر کشور اهتمام داشته باشند.

بدیهی است پلیس راهور در اجرای مأموریت های ذاتی نسبت به کنترل و اعمال قانون در خصوص سفرها و ترددهای غیرمجاز بین شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و بین استان ها اقدام خواهد نمود.

شایان ذکر است خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی از/به شهرهای دارای وضعیت های فوق و استان ها ممنوع بوده و مشمول اعمال قانون خواهند شد.

ضمناً ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از این دستورالعمل مستثنی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تعطیلات عید فطر

اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تعطیلات عید فطر