مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-11فناوري

گردهمایی مجازی خانواده ICT ایران برگزار می شود


همزمان با بزرگداشت روز جهانی مخابرات و ارتباطات (27 اردیبهشت ماه)، گردهمایی خانواده ICT ایران به صورت مجازی برگزار می شود.

- همزمان با بزرگداشت روز جهانی مخابرات و ارتباطات (27 اردیبهشت ماه)، گردهمایی خانواده ICT ایران به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تغییرات پیش آمده در سطح جهانی نشان داده که بسیاری از معیارها و استانداردها در حال حاضر نیاز به بازتعریف دارند؛ شیوع این ویروس در جهان، محدودیت در رفت و آمدها و قرنطینه شدن عده زیادی از مردم جهان در خانه، استفاده از اینترنت را افزایش داده و بنابراین یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه شود بازتعریف اقدامات کلاسیک در ساختار جدید جهانی است.

وی گفت: از این رو و به پاس ارج نهادن به فعالان این عرصه و گرامیداشت این روز، امسال در کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران طرحی را پیشنهاد کردیم تا گردهمایی مجازی خانواده ICT ایران با مشارکت دست اندرکاران و فعالان این عرصه برگزار شود.

عضو هیأت مدیره و نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون و در نهایت تصویب هیأت مدیره اتحادیه، موضوع با دیگر مجموعه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت و در نهایت اجرای این طرح آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مجازی خانواده ICT ایران برگزار می شود

گردهمایی مجازی خانواده ICT ایران برگزار می شود