مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-11سياسي

الحاق 2 شهرستان به قم تغییری در روند انتخابات نخواهد داشت


فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه الحاق 2 شهرستان به قم تغییری در روند انتخابات نخواهد داشت، گفت: 604 شعبه برای آرای مردم در سطح استان وجود دارد.

- ، مرتضی حیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بعد از روند بررسی ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر توسط هیئت نظارت شهرستان، نتایج بررسی ها به هیئت نظارت استان ابلاغ شده است، گفت: صلاحیت یا عدم صلاحیت داوطلبان از طریق پیامک به آنها در روزهای گذشته اعلام شده است و افرادی که تأیید نشده بودند برای اعتراض نیز از فرصت کافی برخوردار بوده اند.

فرماندار شهرستان قم با بیان اینکه پیش بینی می شود 22 هزار نفر عهده دار برگزاری انتخابات در استان قم باشند، افزود: اضافه شدن دو شهرستان به استان قم تغییری در روند برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه در استان قم 117 صندوق برای برادران و 119 صندوق نیز برای خواهران پیش بینی شده تا رأی خود را بر درون صندوق ها بیاندازند، ادامه داد: 368 صندوق مشترک برادران و خواهران نیز وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه مجموعاً 604 صندوق برای رأی گیری در استان قم وجود دارد که با توجه به شرایط کنونی تعداد صندوق ها نیز این دوره افزایش داشته است، گفت: امیدوارم مردم همیشه در صحنه و انقلابی قم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور حداکثری در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 2 شهرستان به قم تغییری در روند انتخابات نخواهد داشت

الحاق 2 شهرستان به قم تغییری در روند انتخابات نخواهد داشت