مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-11سياسي

ادامه حواشی یک مصوبه/آخرین اخبار پرونده های حقوقی/تازه ترین اخبار انتخاباتی


آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری/مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان/ نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه از موضوعات و اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری/مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان/ نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه از موضوعات و اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شروع ثبت نام از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 امروز در محل وزارت کشور، اخبار انتخاباتی در صدر پربازدیدهای امروز قرار گرفت.

وزیر کشور خطاب به فرمانداران سراسر کشور، دستور مراجعه کنید.

نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضاییه و پاسخ های غلامحسین اسماعیلی به سوالات مختلف خبرنگاران هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای این نشست با اشاره به برخورد با تخلفات در قوه قضاییه گفت: همکاران ما در واحدهای حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، 237 نفر از کارچاق کن و دلالان را شناسایی کردند.

همچنین دستگیری 161 وکیل و کارشناس دادگستری، بیش از 200 نفر از پرسنل متخلف بخش های مختلف قوه قضاییه و تعدادی از سردفتران اسناد رسمی از جمله اقدامات دستگاه قضا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حواشی یک مصوبه/آخرین اخبار پرونده های حقوقی/تازه ترین اخبار انتخاباتی

ادامه حواشی یک مصوبه/آخرین اخبار پرونده های حقوقی/تازه ترین اخبار انتخاباتی