مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-11سياسي

1100پروژه عمرانی مختلف در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است


رییس بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 1100 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در این استان توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 1100 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در این استان توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

سرهنگ ناصر صالحی روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 در نشست با خبرنگاران افزود: 1100 پروژه به متراژ بیش از 145 هزار متر مربع شامل مصلی، مدارس، مساجد، بهداشت، خانه نیازمندان و .

از طرف بسیج سازندگی در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل بسیج سازندگی اظهارکرد: هدف از تشکیل بسیج سازندگی کمک به خدمات رسانی به مردم بوده و به گفته مقام معظم رهبری بهترین ضربه به دشمن خدمت به مردم است.

رییس بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات بسیج سازندگی را در حوزه های عمرانی محرومیت زدایی، محرومیت زدایی غیر عمرانی، اشتغال زایی، حمایت و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم مورد رضایت مردم بوده است.

صالحی به احداث بیش از 650 خانه محرومان، در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در عید سعید فطر 600 خانه متعلق به مددکاران کمیته امداد افتتاح می شود و احداث 500 منزل مسکونی نیز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100پروژه عمرانی مختلف در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است

1100پروژه عمرانی مختلف در کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است