مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11اقتصادي

ابلاغ مصوبات جلسه 221 ستاد هماهنگی اقتصادی دولت


معاون اقتصادی رییس جمهور ، تصمیمات جلسه دویست و بیست و یکم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مورخ 7 اردیبهشت 1400 که به تأیید رییس جمهور رسیده است، را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تصمیمات جلسه دویست و بیست و یکم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در تاریخ 7 اردیبهشت 1400 که به تأیید رییس جمهور رسیده است، از سوی محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ  شد .

 بر اساس این ابلاغیه،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی ظرف مدت سه هفته نسبت به فروش تدریجی 200 میلیون دلار از منابع ارزی به حساب صندوق توسعه ملی اقدام و منابع حاصل را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز کند.

 همچنین مقرر شده است که به  منظور حمایت از تأمین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق بازار سرمایه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به فوریت، نسبت به لغو بخشنامه ها و مصوبات ممنوعیت اعطای تسهیلات برای خرید سهام به شرکت های سرمایه گذاری، هلدینگ و کارگزاری ها اقدام  کند .

بر این اساس، سرمایه گذاری در خرید سهام شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه جزو مصادیق سرمایه گذاری قابل قبول برای اعطای اقامت 5 ساله به اتباع خارجی است .

ترتیبات اجرایی این موضوع  با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت کشور در شیوه نامه مربوط لحاظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبات جلسه 221 ستاد هماهنگی اقتصادی دولت

ابلاغ مصوبات جلسه 221 ستاد هماهنگی اقتصادی دولت