مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11سياسي

کیفیت گل های محمدی تولید البرز از کاشان بالاتر است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تولید داروهای گیاهی در البرز، گفت: آزمایش نشان می دهد کیفیت گل محمدی در این استان بالاتر از کاشان است وکشت آن را در طالقان و ساوجبلاغ پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین رونمایی از خط تولید انبوه واکسن کرونا کووبرکت، گفت: شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان سرزمین مستعدی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است و یکی از موضوعاتی که به جد پیگیر تحقق آن هستیم توسعه صنایع تبدیلی است.

وی افزود: اگر به دنبال این هستیم که وابستگی مان به نفت از بین برود باید از خام فروشی فاصله بگیریم وبه سمت توسعه و ارتقا صنایع تبدیلی برویم.

حدادی با اشاره به اینکه  پیگیر این موضوع هستیم و در آینده نزدیک خبرهای خوبی در این خصوص منتشر خواهد شد، گفت: در کنار توسعه صنایع تبدیلی، حوزه گردشگری نیز می تواند در این شهرستان ها فعال شود وبا ورود سرمایه گذاران شاهد رونق این صنعت وایجاد اشتغال ناشی از آن  باشیم.

نماینده مردم در خانه ملت ادامه داد: یکی از ظرفیت های خوبی که در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ و طالقان وجود دارد، تولید داروهای گیاهی است که باید به این ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت گل های محمدی تولید البرز از کاشان بالاتر است

کیفیت گل های محمدی تولید البرز از کاشان بالاتر است