مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11سياسي

تولید هواپیماهای سبک آموزشی در بازارهای داخلی


ارتقای سطح توان تخصصی خلبان ها با استفاده از توان دانش بنیان ها موضوعی است که به همت معاونت علمی و فناوری و نیروهای مسلح اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال های اخیر، با توجه به گسترش فعالیت های پروازی بالگرد و هواپیماهای سبک در ایران و میانگین بالای سن خلبانان قدیمی، توجه به تربیت و آموزش خلبان ها امری اجتناب ناپذیر است.

به همین دلیل نهادهای موثر و ذیربط در این حوزه تلاش کردند با تحقق این امر، سطح علمی و تخصصی خلبان های کشور را افزایش دهند.

بر همین اساس نیاز است بالگرد یا هواپیماهای تخصصی برای این کار طراحی شود و به آموزش خلبان ها اختصاص یابد.

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری و موافقت نیروهای مسلح، توسط شرکت های دانش بنیان و خلاق، هواپیمای آموزشی با کاربری آموزش های مقدماتی و پایه طراحی و در مراکز آموزشی به کار گرفته شد.

برای آموزش خلبان های خطوط هوایی فعالیت زیادی در جریان است که بخش زیادی از این اقدامات به کمک شرکت های دانش بنیان در حال اجرا است و برخی ازاین تلاش ها به ثمر نشسته است و خلبانان کشور با کمک همین تولیدات داخلی و ایران ساخت آموزش های لازم را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید هواپیماهای سبک آموزشی در بازارهای داخلی

تولید هواپیماهای سبک آموزشی در بازارهای داخلی