مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11سياسي

تذکر کتبی برای بیش30 اداره در خوزستان/ عید متفاوت تر برگزار شود


معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: تاکنون بیش از 30 دستگاه اجرایی در این استان به دلیل تعلل و کم کاری در رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی گرفته اند.

- ، ولی الله حیاتی ظهر امروز سه شنبه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات دولتی تأکید کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم های نظارتی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان خوزستان دنبال می شود.

بنا به گفته وی، تاکنون بیش از 30 دستگاه اجرایی در خوزستان به دلیل تعلل و کم کاری در رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی گرفته اند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان، از ادامه دار بودن محدودیت های تردد شبانه در این استان خبر داد و افزود: علاوه بر کنترل ورودی و خروجی های استان، در 15 شهر خوزستان محدودیت تردد وجود دارد و از ورود و خروج پلاک های غیربومی جلوگیری می شود.

حیاتی با بیان اینکه همه آرامستان های خوزستان در ایام عید فطر مسدود هستند، اظهار کرد: همچنین نماز عید فطر در فضای باز مساجد این استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

وی، بر ممنوعیت دیدوبازدیدهای و خریدهای عیدانه عید فطر تأکید کرد و گفت: از مردم تقاضا می شود که امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند؛ همچنین با توجه به شرایط کرونایی خوزستان از مردم درخواست می شود که از شرکت در تجمع ها پرهیز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر کتبی برای بیش30 اداره در خوزستان/ عید متفاوت تر برگزار شود

تذکر کتبی برای بیش30 اداره در خوزستان/ عید متفاوت تر برگزار شود