مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-11اقتصادي

اولویت اصلی در پروژه های اندیمشک اشتغال برای نیروهای بومی است


اولویت اصلی و اول برای پروژه های این شهرستان ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی است و اجازه جذب نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

- اندیمشک- فرماندار اندیمشک گفت: اولویت اصلی و اول برای پروژه های این شهرستان ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی است و اجازه جذب نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در همه زمینه ها از سرمایه انسانی باتجربه و تحصیل کرده برخوردار است.

وی افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی باید اولویت نخست در به کارگیری نیروهای مورد نیاز را نیروی متخصص و تحصیل کرده بومی شهرستان اندیمشک قرار دهند.

فرماندار اندیمشک با تأکید بر اینکه اجازه جذب نیروی غیربومی را برای پروژه های این شهرستان نخواهیم داد، گفت: اندیمشک به واسطه جوانان تحصیل کرده در همه زمینه ها از نیروی متخصص برخوردار بوده و باید از این سرمایه انسانی در پروژه های اندیمشک استفاده شود.

وی عنوان کرد: اولویت اصلی و نخست برای پروژه های شهرستان اندیمشک ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی بوده و اجازه جذب هیچ گونه نیروی غیربومی را نخواهیم داد.

جهانگیری با اشاره به اینکه همه شرکت ها و پروژه ها باید به تعهد خویش در جذب نیروی کار بومی عمل کنند، افزود: همان گونه که شرکت ها و پروژه ها از ظرفیت های شهرستان بهره مند می شوند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی در پروژه های اندیمشک اشتغال برای نیروهای بومی است

اولویت اصلی در پروژه های اندیمشک اشتغال برای نیروهای بومی است