مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-11اقتصادي

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: جاری بودن آب در کانال دشت قزوین در شرایط خشکسالی ناشی از مدیریت صحیح و ذخیره سازی مناسب آب در سال گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس ملکی مدیرعامل این شرکت در خصوص وضعیت آبی استان و جاری شدن آب در کانال در شرایط کم آبی سال جاری عنوان داشت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امسال به دلیل کاهش بارش ها با خشکسالی مواجه خواهیم شد، لذا باید ضمن مدیریت منابع آبی موجود، اقدامات مؤثری نیز در خصوص صرفه جویی در مصرف به عمل آوریم تا بتوانیم از ایجاد تنش آبی در استان جلوگیری نماییم.

مهندس ملکی با اشاره به جاری بودن آب در کانال های آبیاری دشت قزوین در شرایط خشکسالی هم گفت: در سال گذشته کم آبی امسال را پیش بینی می کردیم، لذا با همکاری دستگاه های اجرایی، کارشناسان و بهره برداران توانستیم نسبت به مدیریت اصولی مصرف و ذخیره مناسب آب های زیرزمینی اقدام نماییم و امسال و در شرایطی که شاید آب کانال در این ایام باید قطع و یا بشدت کاهش می یافت، توانستیم آب مورد نیاز کشاورزان را تأمین نماییم که این خود اتفاق مبارکی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین یادآور شد: علیرغم جاری بودن آب در کانال آبیاری دشت قزوین بهره بردارن باید در سال جاری با مدیریت صحیح مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است

مدیریت مصرف مهمترین گام در راستای جلوگیری از تنش آبی است