مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-11سياسي

اعلام تایید صلاحیت و انتشار آن توسط کاندیدا تخلف است


رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد با اشاره به انتشار نامه تایید صلاحیت برخی کاندیدا در فضای مجازی گفت: اعلام تایید صلاحیت و انتشار نامه آن در فضای مجازی و حقیقی تخلف است و توسط کاندیداهای تخلف است.

- محمدرضا صباغیان بافقی در گفت­ وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی با انتشار نامه تایید صلاحیت اظهار کرد: کاندیداهایی که نامه تأیید صلاحیتشان را در فضای مجازی منتشر کرده اند یا در فضای عمومی آغاز به فعالیت نمودند، مرتکب تخلف انتخاباتی شدند.

وی افزود: طبق قانون تبلیغات در مهلت مقرر هفت روز مانده به انتخابات انجام می شود و نباید زودتر از این موعد تبلیغاتی صورت گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد با اشاره به لزوم رعایت قانون در تبلیغات از سوی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: بعضا مشاهده شده است که برخی داوطلبین در فضاهای مجازی به اشکال مختلف اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند.

وی با اشاره به این که این تبلیغات زود هنگام رصد می شود عنوان کرد: از آنجایی که تبلیغات زود هنگام به هر نحوی تخلف انتخاباتی به شمار می رود؛ این مسئله می تواند در صلاحیت نامزدها موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تایید صلاحیت و انتشار آن توسط کاندیدا تخلف است

اعلام تایید صلاحیت و انتشار آن توسط کاندیدا تخلف است