مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-11اقتصادي

ضرورت بازنگری در ساختار حوزه رگولاتوری با استانداردهای جهانی


معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران گفت: هم اکنون صنعت ICT برای پیشرفت و تامین نیازهای جدید به استانداردهای جهانی نیازمند است تا پاسخگوی جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و ایجاد نیازهای جدید به گونه ای است که زندگی را بدون آن نمی توان تصور کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمان آن رسیده تا بازنگری در ساختار و قوانین رگولاتوری صورت پذیرد، اظهار داشت: این به منزله کم کاری در این حوزه نیست بلکه ساختار و ماموریت گذشته پاسخگوی نیازهای جامعه نیست و باید در ساختار و قوانین تجدید نظر کنیم.

مهندس صابری وند در تشریح اهمیت نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان مهم ترین نهاد در حوزه ICT، تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که وظیفه رگولاتوری را در حوزه ICT کشور را برعهده دارد یکی از مهم ترین سازمان های زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و از مهم ترین نهاد در حوزه ICT می باشد.

ایجاد سازمان رگولاتوری در ایران را می توان نقطه عطفی در خصوصی سازی بازار ICT کشور دانست که موجبات رشد و شکوفایی بخش خصوصی را در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه این سازمان به عنوان نهاد نظارتی زمینه رقابتی شدن بازار ارائه خدمات مخابراتی و بالا رفتن کیفیت خدمات ارتباطی را فراهم می کند، گفت: برای تحقق این اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در ساختار حوزه رگولاتوری با استانداردهای جهانی

ضرورت بازنگری در ساختار حوزه رگولاتوری با استانداردهای جهانی