مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-11سياسي

معلمی جلوه ای از عشق و عبادت است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: معلمی حرفه و کسب و کار نیست بلکه عشق و عبادت است و اگر معلم این عشق را داشته و نگاهش خدمت به خلق باشد از همه هستی خود خواهد گذشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: معلمی حرفه و کسب و کار نیست بلکه عشق و عبادت است و اگر معلم این عشق را داشته و نگاهش خدمت به خلق باشد از همه هستی خود خواهد گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در نشست صمیمی با اساتید حوزه و دانشگاه و معلمان با تبریک هفته معلم و تقدیر و تشکر از زحمات این قشر پر تلاش گفت: تقدیر و تشکر از معلمان و اساتید تنها نباید منحصر به یک هفته باشد و باید در طول سال آن هم به صورت عملی زحماتشان را ارج نهیم.

امام جمعه زاهدان افزود: سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: معلمی شغل انبیاست برای معلمان یک مدال افتخار است و معلمی از جهات مختلف شرافت دارد.

آیت الله محامی بیان داشت: موضوع کار معلمان علم آموزی است و علم، نورانیت، روشنایی و روشنگری است و مخاطب آن ها نیز قلب، دل، فکر و جان شاگردان است و این ها گنجینه های ارزشمندی است که در اختیار اساتید قرار گرفته و باید دید با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی جلوه ای از عشق و عبادت است

معلمی جلوه ای از عشق و عبادت است